Saya baru sahaja pulang dari Shah Alam dan sempat ke Festival Proton 1Malaysia di Pusat Kecemerlangan Proton di Subang Jaya, Selangor. Ketika saya berada di sana, pihak pengurusan sedang sibuk membuat persiapan, samada dari segi ruang pameran, ruang letak kereta, pentas persembahan dan keselamatan. Saya dibenarkan masuk dan sempat mengambil beberapa foto, walaupun festival belum bermula.

Terdapat beberapa model konsep Proton dan Lotus dipamerkan seperti Tuah, Jebat, Kasturi, Lekir, Lekiu, EMAS, Lotus City, Saga dan Exora EV. Selain itu, model Satria Neo R3 Lotus Racing, Lotus Evora, dan beberapa model hasil kerja dari pekerja Proton juga turut dipamerkan. Foto-foto yang saya sediakan ini diambil sekitar jam 5 petang, iaitu 3 jam sebelum festival sebenar dibuka kepada umum.

Dikhabarkan festival akan bermula jam 8 malam sehingga 12 tengah malam. Ini juga sempena menyambut kedatangan tahun baru 2011. Diharapkan usaha Proton mengadakan festival seperti ini dapat merapatkan lagi hubungan antara Proton dan pengguna, serta berkongsi beberapa maklumat terkini dan mendedahkan pengguna tentang teknologi terkini dari Proton. Syabas!

0 comments:

Post a Comment

Get Paid To Promote, Get Paid To Popup, Get Paid 

Display Banner
 
Top